צוותי HELPDESK באתר הלקוח /שרות מרחוק

הפעילות עוסקת במתן שירות ותמיכה ללקוח הקצה במגוון רחב של התמחויות החל מזמן פתיחת תקלה ועד מתן פתרון מקיף ע"י צוותים מקצועיים ומיומנים תוך זמן קצר. מטרת המרכז הינה לתת מענה 24/7 ללקוח תוך כדי מעקב שוטף ובקרה.

מרכז התמיכה עובד מול מערכת CRM מתקדמת המאפשרת פתיחת קריאות, תיעוד מלא של הטיפול ושקיפות מלאה ללקוח באמצעות דוחות. מרגע פתיחתה של הקריאה ועד לסגירתה, מרכז התמיכה מנהל את הפעילות הנדרשת לצורך הטפול בתקלה, כולל תאום הגעת טכנאי/מומחה לאתר, ביצוע מעקב ותיעוד מגוון הפעילויות סביב הטיפול. במידה ונדרש, מפעיל מרכז התמיכה מנגנוני אסקלציה למנהלים האחראיים ובאתר הלקוח. מרכז התמיכה אחראי לסגירת הקריאות מול הלקוח ובדיקת שביעות רצון מהשירות.
רמת השירות מסווגת לפי שלוש רמות בהתאמה לפי זמן תגובה:Basic, silver ,gold
מעצם היות סקיורנט סולושנס חלק מקבוצת אמן ואינטגרטור בתחום מערכות ה-IT, למומחי החברה ראיה מערכתית רחבה וניסיון רב בהתאמת צרכי התשתית והמערכות הטכנולוגיות התומכות לשרות הסופי שנדרש ממערכות ה-IT בארגון.

לפרטים נוספים